loading...

سایت جالب و شگفت انگیر

دانلود آهنگ جدید وای عجب ماهی تو چه دلخواهی تا ابد با من بگو همراهی از ایهام دانلود آهنگ جدید ایهام بنام تاب و تب از ترنج موزیک Download Music Ehaam – Taab O Tab برای دانلود آه

دانلود آهنگ جدید وای عجب ماهی تو چه دلخواهی تا ابد با من بگو همراهی از ایهام

دانلود آهنگ جدید ایهام بنام تاب و تب از ترنج موزیک

Download Music Ehaam – Taab O Tab

برای دانلود آهنگ وای عجب ماهی تو چه دلخواهی تا ابد با من بگو همراهی به ادامه مطلب بروید …

متن آهنگ جدید ایهام بنام تاب و تب از ترنج موزیک :

امشب از دیدن من همه انگشت به دهان میمانند

همه خوب حال مرا حال و احوال مرا میدانند

گل نیلوفر من آتشی تازه بیا بر پا کن من

که در تاب و تبم تو بتابان و شبم زیبا کن

♫♫♫♫♫

بیا و در شهر دل من پادشاهی کن این

تو این دل من هر چه تو خواهی کن

ای امان ای امان ای امان از من و حالم

وای عجب ماهی تو چه دلخواهی تا ابد با من بگو همراهی

♫♫♫♫♫

عاشقی با تو دردسر دارد دل تورا امشب زیر سر دارد

به چه شبی بگو امشب مارا میطلبی

بگو همچون من در تاب و تبی در تاب و تبی

تاج سرم مگر از تو راحت میگذرم

تو را میخواهم با خود ببرم با خود ببرم

دانلود آهنگ جدید ایهام بنام وای عجب ماهی تو چه دلخواهی تا ابد با من بگو همراهی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 568
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 94
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 119
  • باردید دیروز : 138
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 716
  • بازدید ماه : 454
  • بازدید سال : 61,898
  • بازدید کلی : 402,693