loading...

سایت جالب و شگفت انگیر

تعبیر خواب مسافرت رفتن تعبیر خواب مسافرت رفتن و سفر کردن چیست؟ تعبیر خواب سفر کردن و مسافرت رفتن زیارتی به مشهد و کریلا و خارج از شهر و تفریحی با ماشین، قطار، هواپیما، اتوبوس و پای پیاده ب

تعبیر خواب مسافرت رفتن

تعبیر خواب مسافرت رفتن، دیدن خواب سفر کردن به تنهایی و با خانواده همسر در خواب چیست؟، tabire khab mosaferat
تعبیر خواب مسافرت رفتن و سفر کردن چیست؟

تعبیر خواب سفر کردن و مسافرت رفتن زیارتی به مشهد و کریلا و خارج از شهر و تفریحی با ماشین، قطار، هواپیما، اتوبوس و پای پیاده با دوست، فامیل،خانواده، همسر و حتی تنهایی + دیدن قصد سفر کردن مرده و دیگران و برگشتن از سفر با سوغاتی از خواب های متدوال ما در رابطه با تعبیر خواب سفر می تواند باشد.

در حالت کلی دیدن خواب سفر کردن و مسافرت نشانه تغییر و تحول در زندگی می باشد و این تغییر و تحویل در زندگی بسته به نوع سفر کردن و اینکه کجا می روید، می تواند سازنده و مفید باشد و برعکس ...

به هر حال اگر شما هم خواب سفر و مسافرت دیده اید، ما در این مقاله آموزشی بارونک، تعبیر خواب سفر رفتن و مسافرت را از دید معبران بزرگ تعبیر خواب آماده کرده ایم تا شما به راحتی بتوانید تعبیر خواب خود را مشاهده کنید.


تعبیر خواب سفر کردن

محمد بن سیرین : اگر خواب ببینید به یک جایی بهتر از مکان زندگی خود سفر می کنید، نشانه این است که حال و احوال شما خوب می شود.

اما اگر به یک جایی که وضعیتش بدتر از مکان زندگی خودتان بود، سفر کردید، تعبیرش برعکس می باشد و حال و احوال شما بد می شود.

منوچهر مطیعی : دیدن خواب سفر، نشانه دگرگونی و تحول در بیداری می باشد. یعنی اینکه اگر خواب ببینید سفر می کنید، در زندگی شما تغییرات و تحولاتی به وجود می آید و اگر به مکان خوب و بهتر سفر کردید، این تحولات مثبت و خوب خواهد بود و برعکس ...

آنلی بیتون درباره تعبیر خواب سفر می گوید :

اگر فردی خواب ببیند که به هنگام سفر از خیابان و مکان های سنگلاخ و شیب دار می گذرد، نشانه است است که آن فرد پس از اینکه به سود و منغفعت رسید، دچار زیان و نا امیدی خواهد شد.

اگر آن فرد به هنگام سفر از زمین ها و کوه های حاصلخیر عبور کند، نشانه این است که شادمان و سعادتمند خواهد شد.

اگر آن فرد خواب ببنید با ماشین و به همراه جمعیتی دیگر مسافرت می کند، نشانه این است که در حین سفر با اتفاق های خوب روبرو خواهد شد و دوستانی جدید پیدا خواهد کرد.


تعبیر خواب سفر کردن به مکان نامعلوم

آنلی بیتون : اگر خواب ببینید که به مکان و جاهایی سفر می کنید که ناشناخته هستند و تا به امروز کشف نشده اند، این خواب بیانگر این است که شما دشمنانی خطرناک خواهید داشت و باید احتیاط کنید.

ابراهیم کرمانی : اگر خواب ببینید که در حال سفر کردن هستید، اما نمیدانید به کجا دارید می روید، نشانه این است که از همسر خود جدا می شوید و یا از مکان زندگی خود به مکانی دیگر خواهید رفت.


تعبیر خواب سفر کردن و خداحافظی کردن

ابراهیم کرمانی : اگر خواب ببینید که برای خداحافظی به سراغ قومی می روید و یا اینکه قومی برای وداع و خداحافظی به سمت شما آمدند، نشانه این است که حال و احوال شما متغیر می شود ولی بعد از مدت کوتاهی دوباره اوضاع به صلاح شما خواهد شد.


تعبیر خواب سفر کردن و خداحافظی با گریه

منوچهر مطیعی تهرانی : اگر خواب ببینید که به سفر می روید و گریه می کنید، نشانه این است که شما از دیدار کسی خوشحال و شادمان خواهید شد. اگر خواب ببینید که بخاطر سفر کردن، با افراد خانواده و آشنایان خود وداع و خداحافظی می کنید و از طرفی مقصد سفر خود را نمی دانید، تعبیر این خواب خوب نیست. اما اگر بدانید به کجا سفر می کنید، تعبیرش خوب است.


تعبیر خواب مسافرت رفتن همسر

اگر خواب ببینید که همسر شما بدون اطلاع شما به سفر رفته است، نشانه این است که شما وسیله ای با ارزش را گم می کنید.

اگر خواب ببینید که همسر شما به سفر زیارتی می رود، بدانید زندگی زناشویی شما بیش از گذشته پایدار و باثبات تر می شود.

اما اگر خواب ببینید که همسر شما به سفر تفریجی یا کاری می رود، نشانه این است که همسر شما یک شغل و یا پست مهم پیدا می کند.


تعبیر خواب مسافرت با ماشین

اگر خواب ببینید که به تنهایی با ماشین مسافرت می کنید، نشانه این است که به سفری پرحادثه خواهید رفت.


تعبیر خواب مسافرت با پای پیاده

اگر خواب ببینید که با پای پیاده به مسافرت می روید، نشانه این است که امور بسیار مهمی در پیش رو دارید.


تعبیر خواب مسافرت با کالسکه

لوک اویتنهاو : در زمان های قدیم تنها ارباب ها بودند که با کالسکه رفت و آمد می کردند. برای همین این معبر مسافرت کردن با کالسکه را نشانه خوشبختی دائمی تعبیر می کند.


تعبیر خواب مسافرت با کشتی

اگر خواب ببینید که از راه دریا و با کشتنی مسافرت می کنید، نشانه است که شما علاوه بر اینکه پاداش کارهای دشوار خود را خواهید گرفت، پول بسیار زیادی هم بدست خواهید آورد.

اگر خواب ببینید که به هنگام مسافرت از طریق دریا با فاجعه ای روبرو می شود، نشانه این است که شما گرفتار عشق های دروغین خواهید شد.

لوک اویتنها می گوید : اگر خواب ببینید که از طریق کشتی و راه دریا سفر می کنید، نشانه این است که شما سرزمین های دوری را خواهید دید.


تعبیر خواب مسافرت رفتن با دوست

اگر خواب ببینید که با دوست صمیمی خود آماده سفر می شوید و مجرد بودید، نشانه این است که به زودی ازدواج خواهید کرد و صاحب همسر خواهید شد. اما اگر متاهل باشید، نشانه این است که پایه های زندگی شما استوارتر خواهد شد.


تعبیر خواب سفر به مشهد

اگر خواب ببینید که به همراه مادرت به مشهد می روید و هم اکنون در مشهد مشغول زیارت هستید، نشانه این است که شما از هر گونه گزند و آسیب سالم خواهید ماند و اگر مجرد بودید، بدانید آینده درخشانی در انتظار شماست.

اگر به همرات پدرت به مشهد می روید، نشانه این است که عاقبت بخیر خواهید شد و هیچ وقت شرمنده خانواده خود نخواهید شد.

اگر به همراه برادرت به مشهد می روید، نشانه این است که بخت و قبال و برکت به هر دوی شما روی می آورد و راه برای پیشرفت برای شما هموار می شود.


تعبیر خواب سفر به خارج از شهر یا کشور

اگر خواب ببینید که به خارج از شهر و یا کشور سفر می کنید، اگر از نظر مالی ضعیف هستید و در بستر بیماری بودید، نشانه این است که بیماری شما بهبود می یابد و یا اینکه وضع مالی شما خوب می شود.


تعبیر خواب مسافرت رفتن مرده

اگر در خواب ببینید شخص مرده ای تصمیم سفر گرفته است، خوب نیست و به این معنی است که شما دشمنانی خطرناک پیدا خواهید کرد.


تعبیر خواب سوغاتی آوردن از سفر و مسافرت

منوچهر مطیعی : اگر خواب ببینید که از سفر بازمی گردید و سوغاتی و بسته های زیادی با خود می آورید، تعبیر این خواب خوب است و نشانه این است که به دنبال اتفاقات و دگرگونی ها، سود و منفعت زیادی قسمت شما می شود و اندازه این منفعت به اندازه آن بسته ها است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 568
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 120
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 148
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 813
  • بازدید ماه : 551
  • بازدید سال : 61,995
  • بازدید کلی : 402,790